Primăvara e anotimpul pentru făcut curat.
Lumea îşi scoate măturile de prin colţişoarele uitate ale minţii şi declară stare de curăţenie generală. Se începe de din afară sau de dinăuntru, după pofta fiecăruia. E important ca totul să se întâmple treptat. Azi îmi dau jos giaca, poimâine puloverul şi dup-aia vine vara. Anul ăsta vara mi s-a lipit de pulover şi m-a forţat să îl dau jos. Anul ăsta nu am reuşit să surprind privirea primului soare dinţos care începe să încălzească plaiurile ca să îmi pot lega colţurile buzelor de urechi. I-au căzut dinţii prea repede şi a început să mă pupe năclăios. Curăţenia am făcut-o în grabă şi deciziile primăvăratice le-am luat numai pe jumătate. Ursul din mine încă nu s-a dezmeticit de tot, îl mai aud mormăind câte odată.


0 comentarii:

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.