Azi vreau să fiu un personaj acvatic.

Chestiunile de care m-am ocupat în ultima vreme sunt atât de abstracte încât de fiecare dată când le visez, căci încă nu am scăpat de tot de ele, se adună într-un fum albăstrui deasupra patului meu şi se unesc în cercuri, romburi şi spaţii tridimensionale. Mă urmăresc şi mă indispun.

De-asta vreau ploaie zdravănă. Aş vrea ca oraşul ăsta să se transforme într-o canistră şi să se umple de apă până la refuz. Mi-ar plăcea ca apa asta să aibă şi un miros de vreo plantă a cărui nume sună liniştitor. Nu mi s-a întipărit în minte cum miroase busuiocul, dar cred că mi-ar plăcea ca apa din canistra mea să miroase a busuioc.

Hai ploaie şi spală-mă! Pe mine, pe noi, pe ai mei, pe ai tăi. Transformă-ne pentru o zi în peşti care nu se pot simţi murdari.

0 comentarii:

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.