Pentru că în ultima vreme nu am timp să mă ascult pe mine, îi tot ascult pe ei...




Mă înveseleşte într-un mod foarte special muzica celor de la Nouvelle Vouge. Nu mă face să sar în sus de entuziasm, nu mă face să-mi vină pofta să fug în lume ca să uit ce am de făcut pierzându-mi timpul şi cuvintele prin pahare de bere şi pe podelele din cârciumi. Mă ajută doar să apreciez puţin mai mult clipele care se urâţesc din caza vieţii pe care o duc acum.

P.s: de data asta am stat şi eu să descopăr cum se lipesc chestii de pe youtube pe blog pentru că videoclipul ăsta chiar merită văzut

P.P.S: Azi aş vrea să plec îngrozitor de departe şi să reneg cele o mie de cuvinte al căror sens încep să-l înţeleg. Ştiu şi văd din ce în ce mai bine că picioarele nu mă mai ţin, că trebuie să îmi tratez durerile de cap cu aspirină şi să-mi tratez emoţiile cu mult distonocalm.

5 comentarii:

  1. Unknown

    ... nu cred ca emotiile pot fi "tratate" cu ceva :), si chiar daca ai pleca "ingrozior de departe " tot nu vei putea scapa de ele.

    Ce mi-a placut expresia asta : ingrozitor de departe.

  1. oceania

    mi-a placut melodia. curios dar mie mi s-a parut ca ar predispune sa te asculti pe tine insuti pe fundalul ei.

  1. korova

    @X: sper macar să reuşesc să le ascund de ceilalţi...:)


    @OCEANIA: poate ai dreptate, dar capul meu s-a umplut cu prea multe chestii în ultima vreme aşa că nu poate să se ocupe şi de aşa ceva...

  1. Vlad Catuna

    http://www.youtube.com/watch?v=qTTGX27fsA4 ... mie melodia asta imi spune ca sunt cu creierii varza si ca oricat de mult as incerca sa reinventez nu o sa reusesc nicicum.

  1. Anonim

    faina melodie, nu auzisem de ei pana acum. mersi. si super noua tema.

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.