Prieteni, zâmbete, guri care cântă şi te încântă,
nasuri degerate şi urechi care stau şi ascultă.

Crăciunul mă face să nu mai pot gândi ca un tot. Îmi descompun corpul în bucăţele şi fiecare bucăţică se bucură de sărbători în felul ei. Fiecare bucăţică este fericită pentru că ştie că va primi un mare cadou.

Cadoul nasului meu e mirosul de frig, de cozonac şi de brad. Nasul meu are privilegiul de a simţi.
Cadoul gurii mele sunt bunătăţile pe care le mănâncă. Gura mea are privilegiul de a gusta.
Cadoul ochilor mei sunt zâmbetele oamenilor dragi. Ochii mei au privilegiul de a pătrunde.
Cadoul mâinilor mele sunt globurile care trebuiesc aşezate pe pom. Mâinile mele au privilegiul de a fi harnice.
Cadoul picioarelor mele e distanţa dintre uşile caselor prietenilor. Picioarele mele au privilegiul de a mă purta pe sunetele colindelor mai aproape de harul din căminelor lor.

Cadoul sufletului meu e mulţumirea.
Cadoul creierului meu e liniştea.

Cadoul bucăţelelor mele pentru voi e o urare de bine. Vă urez să fiţi la fel de fericiţi ca toate fericirile din mine.

6 comentarii:

  1. Anonim

    Craciun Fericit! ;-)

  1. oceania

    ma bucur ca esti fericita:). ai transmis deja pana aici, la mine starea ta.

  1. korova

    @oceania> ma bucur, Craciunul asta are obiceiul sa scoata ce e mai bun din oameni...

    sa aveti amandoi un Craciun fericit!

  1. Vlad Catuna

    Craciun fericit....

  1. korova

    în cazul ăsta vă doresc la toţi trei să aveţi un Crăciun fericit :)

  1. Anonim

    La multi ani!

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.