Se apropie din ce în ce mai mult clipa aceea în care am să plec din nou. Am să mă mut dintr-un loc într-un alt loc. Asta bineînţeles înainte de a mă întoarce la locul meu, acasă. Înainte de acasă am hotărât să mai prelungesc pelerinajul şi să mă duc în locul acela în care cresc merele de aur, în care curge bere din fântâni, în care lumea nu stă la coadă la autobuz şi îngheţata nu se topeşte decât la ore fixe.

Mă duc să'nvăţ limba aceea pe care oameni înţelepţi au tot vorbit-o şi cu care au reuşit să contruiască cuvinte lungi şi pline de tâlc care deocamdată mie îmi par înjurături.

Drept model şi drept inspiraţie am ales o doamnă şi o melodie pe măsura ei. Atunci când am să reuşesc să descifrez textul melodiei de mai jos am să mă simt de parcă aş fi paşit pe lună.

Marlene Dietrich -Lili Marlene


0 comentarii:

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.