Știm cu toții că atunci când te decizi să părăsești o iubire de o viață năvălesc peste tine gănduri din cele mai întunecate. Eu de vreo săptămână jumătate m-am despărțit de o prietenă dragă, care-mi era mereu aproape. Ne alintam și ne răsfățam des reciproc. A fost o prietenie bine întreținută, destul de costisitoare, din care, totuși, am avut numai de câștigat.

Pentru că am hotărât să mă îndepărtez de EA ceva vreme am zis că trebuie să-i fac un cadou de bun rămas. Am să-i dedic aici, pe blogul ăsta care va respira doar aer curat dacă va hotărâ să își revină, câte o amintire.

E a 12-a zi de când am divorțat de fumul de țigară!


Am ajuns la concluzia că fumatul e o chestiune de caracter. Mie mi s-a întimpărit până și în cea din urmă celulă din păr. Voi rămâne fumătoare pe veci. Cafeaua și țigara, berea și țigara, povestea și țigara, pauza și țigara, prietenia și țigara, bucuria și țigara, tristețea și țigara, agitația și țigara, inspirația și țigara, moleșeala și țigara, cartea și țigara, mâncarea și țigara, trezirea și țigara. Când derulez tablourile mentale ale amintirilor EA e tot timpul acolo. Cele mai multe confesiuni, cele mai multe trairi au fundalul gri de la fumul de țigară. Cănd nu o mai ai la îndemână totul se schimbă, te reinventezi, așa că, acum, aștept cu nerăbdare să văd ce se va întâmpla în continuare.

Dacă se va întâmpla ceva (asta om vedea) rubrica asta va conține toate acele scrieri de-ale mele care vor avea un gust mai intim, de jurnal.

3 comentarii:

  1. Anonim

    nici nu iti imaginezi ce gust bun are cafeaua fara tigara, ce limpede ai sa iti vezi prietena de povesti in lipsa cetei de fum de tigara, poate are sa te inspire o guma de mestecat in loc de o tigara, plus ca miscarea de mestecare iti oxigeneaza creierul, oricum asta este cel mai avantajos divort din lume pentru persoana ta, dar nu din punct de vedere financiar pentru ca vei simti efectele partajului in timp , in buzunar ;) multa ambitie in continuare.

  1. korova

    Haha...

    @rumnaway: n-am reuşit să mă despart de fumul de ţigară. Experimentul a durat puţin şi n-a fost de loc consistent :)

  1. patty_35

    nu mai fumezi?

    bravo.

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.