A venit vara, sau aproape-vara.

Mă bucur tare mult pentru că asta însemană că nu va trebui să mai duc lupte imaginare cu piticii care pun lemne pe focul din centrala de la drum. Piticii aştia făcuseră coaliţie împotriva mea!

Când mă duceam azi iarnă zgribulită să fac un duş ca să-mi deschid porii ca să-mi umplu fiinţa cu căldură ei se aşezau pe un butuc lângă o măsuţă improvizată, îşi turnau în ceşcuţe de tinichea ceaiuri şi fumau tutun. Focul îl lăsau să mocnească şi apa, draga de ea, încerca să se încălzească, dar fiindcă trebuia să urce patru etaje ajungea la mine rece ca un tun. Era atât de rece încât se ruşina să iasă din ţeavă şi se oprea din când în când gândindu-se la sănătatea mea.

Sunt câţiva pitici pe care am reuşit să-i îmbunez trimiţându-le săptămânal pachete cu bezele şi cu prăjituri. Ei îşi mai amintea din când în când de mine şi aruncau câte un lemn pe foc, dar eu ştiam prea bine că o fac cu lehamite în timp ce mai trăgeau un fum. Dar profitam, profitam şi eu şi apa şi lemnul şi pentru că eram eu căpitanul coaliţiei mă mişcam repede şi cu mult sârg.

Acum am să le declar război făţiş! Puteţi să staţi acum, pitici nebuni, să vă îndulciţi cu limonadă toată vara! Eu n-am să vă mai mituiesc cu prăjituri cu frişcă şi nici n-am să vă mai trimit bezele făcute din săpun.

2 comentarii:

  1. oceania

    ce ti-e si cu piticii astia...:)

  1. Vlad Catuna

    am inchis dosarul cu ioana..e pus la loc sigur in sertarul cu amintiri :)
    dar tu ? mai traiesti ?:

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.