Azi aş vrea să fiu originală ca soarele care iese dintre nori in fiecare primăvară. Aş vrea să storc batiste pline de sudoare de creaţie pe fruntea asta a mea care s-a dezobişnuit să scrie.

Ştiu bine că iarna e frumoasă, că e zăpadă, dar parcă pentru mine acum a devenit mai mult timp de stat în casă la căldură. Iarna parcă e un anotimp pentru copii. Ei sunt cei care se bucură de toate ale iernii mereu în frig şi îngeţaţi.

Încă nu mă reazăm în toiag şi nu spun vorbe înţelepte, dar mă gândeam acum ca un bătrân, la o nedumerire de copil. Ce ar fi trebuit oare să răspund atunci când o voce entuziastă mă întreba: ce vrei sa te faci când vei fi mare?

Trebuia să spun: vreu să mă fac primăvara...

7 comentarii:

  1. Anilei

    Superb...."Vreau sa ma fac primavara", si eu vreau, vreau sa ma fac, iubita Soarelui, te atept pe la mine, si vei vedea de ce vreau sa ma fac iubita Lui...

  1. Lorelei

    Absolut...sa ne facem impreuna primeveri,nici eu nu mai suport iarna...deloc...vreau primavara,vreau aprilie,vreau mai...mi-e atat de dor de zilele de mai,cu postul asta chiar mai atins la calcaiul lui Ahile...te mai astept si eu pe la mine!intamplator am publicat si eu un post pe care il aveam de mult in gand"Zile de mai":X
    Te astept,take care>:D<

  1. Blue

    genial..ar fi frumos ca fiecare dintre noi sa fim cate un anotimp..tu ai ales primavara...primavara e anotimpul meu favorit..e atat de srumos
    imi place la nebunie cum scri :*

  1. korova

    bine aţi venit!

    Aşadar să ne facem împreună primăveri :)

  1. Rms

    Vorbe frumoase ai folosit tu aici. Se vede ca te pricepi la cuvinte.

  1. Lorelei

    Te astept si eu pe la mine,korova,sa ne facem primaveri si pe blogul meu!

  1. Anilei

    korova,in sufletul meu e primavara...banuiesc ca si in al tau!
    In dorinta mea e primavara, banuiesc ca si in a ta....
    Primavara e in inima mea, banuiesc ca o simti si tu...
    Hai sa convingem impreuna natura, "sa se faca" si ea Primavara...

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.