De o săptămână am pus bretele unui camion ca să îl pot lua pe spate în loc de ghiozdan. Mi-am procurat lopeţi, cărţi, găleţi şi toate cele trebuincioase pentru o sesiune de examene. De ceva vreme toată ziua bună ziua pun în camion maldăre de informaţii şi le descarc în faţa comisiilor care fac o atentă inspecţie a mărfurilor pe care le transport de la mintea mea până la buze. Cum am scăpat de un transport mă aşteaptă altul. Ghiozdanul meu devine din ce mai greu chiar dacă îl spăl temeinic după fiecare plimbărică. Nu reuşesc niciodată sa îl curăţ de tot. Câte odată timpul e puţin şi lucrurile trebuiesc făcute în grabă. Peste mai puţin de o lună am să demisionez şi am să mă duc în lume. Până atunci am să îmi car ghiozdanul cu supunere şi am să sper că nu va deveni prea greu de dus.


2 comentarii:

  1. Anonim

    go 4 , go , girl :)

  1. Korova

    păi e musai să go...:)

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.