Azi

Azi mă scurg şi mă îndrept spre seară printre note mari şi colorate de jazz. Dacă îţi începi dimineaţa la amiază timpul se scurge fără timp şi totul e foarte moale. Pielea mi-e moale, capul mi-e moale, mersul mi-e moale, iubirea mi-e moale şi tastatura e mai moale decât am simţit-o până acum. Eu sunt moale şi mă scurg. Mă scurg încet spre Chopin şi Enescu, printre clapele pianului şi arcuşul viorii. Notele pe care le ascult mă iau cu ele la plimbare prin păduri fantastice cu ape curate şi câmpii verzi . Merg în timp ce picioarele mele stau liniştite la locul lor. Azi mă scurg printre nenumăratele ţigări, nenumăratele ipoteze şi paranteze, printre priviri prietenoase sau duşmănoase pe care le întâlnesc stând în casă. Azi şi cafeaua e un lichid mai vâscos şi moale care mi se aşează uşor pe limbă şi mă îmbunează. Azi fumul de ţigară e şi el mai consistent. Azi e ziua pentru tolănit şi pentru gustat din poveştile din bibliotecă. Azi am nevoie doar de o pernă moale şi de o mângâiere domoală a gândului. Azi va fi o zi scurtă şi inconsistentă.


3 comentarii:

  1. Anonim

    Iar eu, azi, am o dimineata de plastilina. :-)

  1. Korova

    eu una de fier, căci azi e zi de muncă :(

  1. Cristian Lisandru

    "Azi mă scurg şi mă îndrept spre seară printre note mari şi colorate de jazz"...

    Jos pălăria!

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.