Gata. Rucsacul e fericit că îl folosesc după atâta amar de vreme. Talpa de la sandale a început să ardă şi mă îndeamnă să mă mişc cât mai repede. Pălăria mă aşteaptă pe rucsac. Trenul îşi încălzeşte de pe acum motoarele ca să mă ducă departe de aici.

Am plecat în vacanţă. Nu ştiu dacă mai scriu, nu ştiu când am să mai scriu. Timp de cel puţin două săptămâni totul depinde de chef şi de voia bună pe care nu ştiu dacă am să o împart cu blogul.

Dacă vreţi să-mi spuneţi ceva, lăsaţi un mesaj. Vă răspund când îl văd.

2 comentarii:

  1. oceania

    pai nu ne ramane decat sa-ti uram vacanta placuta si te asteptam cu povestiri:). si eu ma pregatesc tot de vacanta care va veni si la mine cat de curand.

  1. Anonim

    vacanta frumoasa .
    vezi daca stai la soare foloseste crema uv intre 15 si 20 !
    :) hi hi hi... vad ca si tu ai o piele alba si e cam periculos :)

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.