Azi am să mă invit la o cafea care să îmi şoptească prin aburi amintiri din alte timpuri. Am să aştern o faţă de masă roşie, am să scot cele mai frumoase ceşcuţe de cafea şi am să mă aşez pe două scaune la masă. Am să mă aşez în faţa mea ca să mă văd mai bine. Am să îmi aprind mie o ţigară şi apoi am să-mi ofer un foc tot mie. Ieşind din braţele somnului se va rupe tăcerea şi v-a începe mult aşteptatul dialog din mine. Am să îl pun pe Tudor Gheorghe să înveselească atmosfera şi să ne facă să ne plimbăm plăcut şi fără reguli între trecut şi viitor. Am să-mi propun variante pentru amintiri şi pentru următoarele luni. Am să îmi pun întrebări, dar nu prea agresive. Nu vreau să scormonesc prea mult prin suflete şi la această întâlnire nu vreau să mă cert cu nimeni. Vreau doar să mă las dusă câteva minute de aburii cafelei înspre mine.


0 comentarii:

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.