Aproape din ziua în care te-am cunoscut am cumpărat un kilogram de portocale mari şi mi le-am aşezat în suflet. Azi, de ziua ta, am să pregătesc un suc dulce cu ele ca să îl putem bea împreună, dimineaţa, la ţigară. Aş vrea să se rupă lumea în două, să se facă o cărare la mijloc pe care să mă pot plimba cu tine şi să te fac să uiţi de toate cele. 

Dacă mă gândesc mai bine, normalitatea dintre noi e uşoară ca un fulg şi dulce ca sucul la care mă gândeam, aşa că, nu am să tai lumea asta cu barda pentru tine. Nu am să urlu prea tare. Am să te admir şi am să te iubesc, mai degrabă în şoaptă. Am să te îndrăgesc în timp ce îţi bei cafeaua, în timp ce mănânci, în timp ce vei bea berea de cu seară în semn că sărbătoreşti şi tu ceva. Îţi voi dărui, mai degrabă, pur şi simplu, îmbrăţişări liniştite învelite în ce e mai frumos între noi şi îţi voi ura cu tot sufletul cât mai mulţi ani fericiţi.


0 comentarii:

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.