Nu mănânc iarbă şi nu ştiu să mă plâng. Îmi place primăvara şi aş vrea să am un hipopotam mare şi roz. Vreau să bată mereu soarele prin geamul camerei mele. Îmi place mult să beau lapte dimineaţa. Mi-e totdeauna frig la picioare. Îmi place mai mult frigul decât căldura. Nu îmi place florile sofisticate. Îmi plac narcisele. Îmi place să mă joc cu laba piciorului pe aşternut, chiar dacă enervez lumea cu ticurile mele.  

Azi vreau o ramură de copac agăţată de aer pe care să mă pot urca şi să pot privi cu oarecare superioritate lumea dimprejur. Vreau ca o pană a unui animal exotic să se oprească deasupra capului meu pentru câteva secunde şi să coboare apoi încet spre părul meu colorându-l în sute de culori. Vreau o pălărie cu care să ascund tainele pe care mi le-a ascuns în păr pasărea şi un fluier cu care să atrag atenţia trecătorilor că nu e bine să fii posomorât. Vreau să mă transform într-o bufniţă şi să dau sfaturi. Vreau să ştiu să cânt.  

Azi nu doresc, azi vreau!  

Poate mă voi ocupa şi de lucruri mai serioase într-o zi. Totul pare prea tragic când scrii.   

3 comentarii:

  1. Anonim

    nu m-am gandit pana acum la diferenta dintre a vrea si a dori.
    si mie mi-e tot timpul frig la picioare. :)

  1. Korova

    e mare diferenţa ...:)

  1. oceania

    daca ti-e frig la picioare ai circulatia periferica proasta. :)
    cat despre "a vrea" si "a dori", da, se pare ca "a vrea" e mai vehement.

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.