De când am făcut ochi ca să mă văd am fost tentată de ideea de a-mi cunoaşte viitorul. În imaginaţia mea trăieşte şi acum o ţigancă cu bani în păr care-mi şopteşte la ureche ce vede cu ghiocul pe care îl poartă împreună cu o măsuţă pliantă în salbă. 

Nu îmi doresc nemurirea şi am uitat aprope toate lucrurile pe care mi le-au spus ghicitoarele în carne şi oase care au scormonit prin destinul mea. Câteodată diferite cunoştinţe sau prietene pricep dorinţa mea asunsă şi o fac pe ţiganca mea imaginară să se materializeze. Nu-şi pun bani în păr, nu au nici ghioc nici măsuţă pliantă, dar îmi place să le ascult. Am impresia că-şi folosesc bagheta magică ca să îmi umple capul di mii de furnici care îmi masează gândurile şi alunec într-o lume paralelă. Îmi place să cred că fur ceva, chiar dacă acel ceva e tot al meu. E al meu-l de peste câteva săptămâni, câteva luni sau ani.  

E ca atunci cînd bei un suc rece dacă ţi-e sete, faci o baie caldă dacă ţi-e frig, cauţi un prieten dacă eşti singur. Asta e! În loc să tragi de mână un prieten te deranjezi pe tine. Te furi dintr-un prezent ca să te transporţi într-un trecut sau într-un viitor,  în timp ce, în acel prezent rămâi moale, fără chef şi absent. 


4 comentarii:

  1. oceania

    sa-ti cunosti viitorul e o chestiune cu doua taisuri. subconstientul tau te poate impinge la faptele prezise. daca e de bine nu-i bai dar ce te faci cand e vorba de rau?

  1. Korova

    mie îmi place numai să ascult...şi nu îmi încarc niciodată memoria cu ce mi se spune...:)

    Îmi aduc aminte că mi s-a spus despre un anumit lucru numai atunci cînd se întâplă. Oricum, de obicei sunt prea generale în desrierile lor ca să te poată influenţa.

    "Vei întâlni un băiat blond şi veţi face un drum lung împreună" "sau vei plânge mult din cauza cuiva". Nu îţi spun niciodată "mâine te va călca o maşină" ca să poţi să spui că nu te vei gîndi decât la asta mâine...

    haha...ţie trebuie sa iti raspund aproape tot timpul practic...:) de parcă m-aş ocupa de lucruri foarte serioase în posturile mele :)

  1. oceania

    heheheh, nu e vorba de asta. stiu ca sunt lucruri care iti trec prin cap si pe care le scrii ca-ti vin asa sa le scrii dar, uneori, lucrurile astea dau si de gandit:)

  1. Korova

    asta e bine...chiar ma gandeam ca poate ar fi cazul sa scriu si eu despre lucruri mai serioase...

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.