Încep să mă înconjoare maldăre de hârtii. În următoarele luni am să mestec mâncarea numai cu dantura din parte stângă pentru că, în cealaltă parte sunt prea ocupată cu rumegatul întrebărilor. Şi ce întrebări! Am să demonstrez că am dreptate, dar am să trec mai rar pe aici şi voi trece şi mai rar pe la voi .

Am să le transmit urările voastre de bine lui Wittgenin, lui Russel, lui Moore, lui Kant, lui Hintika, lui Maslow, lui Haller, lui Moris Engel, lui Hacker, lui Black, lui Patricia Kitcher, lui Stern,  lui Ramsey, lui Favrholdt, lui Stenius, lui Paul J., lui Anscombe, lui Gargani, lui Rudolf Haller, lui  Diego Marconi, lui David Pears, lui Stenius, lui Henderson, lui M . Tiles, lui McDowell, lui Bernard Wiliams şi celorlaţi din gaşcă.

1 comentarii:

  1. oceania

    ce gasca super ti-ai gasit. asa un anturaj mi-as dori si eu:).

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.