7. Despre ceea ce nu se poate vorbi trebuie să se tacă...

17 comentarii:

  1. Korova

    pai in final ce spune omul e exact ceea ce ai spus tu...

    nu vorbi prea mult despre ceea ce nu se poate vorbi...

    Crede, crează, pune în practică, fă, acţionează. A tăcea nu e neapărat un semn că nu faci nimic...

  1. Anonim

    imi sterg comm-urile pentru imi esti antipatica !

  1. Korova

    Emma, hai să o luăm pe rând:
    am să public avalanşa de mesaje pe care nu înteleg prea bine de ce le-am încasat şi am să-ţi răspund la fiecare în parte. Mi se pare că era mai cinsiti să le laşi acolo, dacă tot crezi în comunicare...

    1."pai, korova, tu esti cam lasa in confruntare dupa cum bag de seama! sa scrii posturi poate oricine . mai dai o tura la "oceania" si te " sfantul augustin" dar cand e deeeee.... fugi ! asadar ! esti predispusa sa accepti tacerea ! gott ... sa fie cu tine in intelepciune!!!! "

    "Sunt în confruntare"- cu cine şi de ce?

    "să scrii posturi poate oricine"- normal, e plin netul de bloguri.

    în plus ca mai dai o tura la "oceania" si te " sfantul augustin" dar cand e deeeee.... fugi ! asadar ! esti predispusa sa accepti tacerea ! gott ... sa fie cu tine in intelepciune!!!! " - îmi place să urmăresc când am timp blogul oceaniei şi mai las câte un comentariu pe acolo atunci cînd mă interesează subiectul. Conţinutul blogului ei este mult mai serios decât ceea ce mi-am "propus" eu să fac aici. Blogul meu este un fel de "jurnal" care nu îşi propune să stârnească prea multe dezbateri şi întrebări. Pentru asta există blogul oceaniei şi altele la fel, ăsta e şi motivul pentru care le frecventez. Eu nu mă simt în stare, deocamdată, să întreţin un blog de genul ăsta pentru că nu am timp şi nici chef. Diversitatea e un lucru bun totuşi, părerea mea....

  1. Korova

    2.adica : lasha! in sensu` ca n-ai coloana vertebrala ! pa !

    nu trebuie să mă citeşti dacă blogul meu nu e pe gustul tău.Nu mă aşteptam să fiu luatţ la picioare în fund pe net....:)

  1. Korova

    3. uitasem: sper ca iti mai faci aparitia pe "blogul oceaniei" la la corpul si penisul erectus masculinus
    ! pliz ! acolo nu ai tacut defel :sad:

    Prima oară cînd am intrat pe blogul oceaniei se vorbea despre asta...mai exact despre "nudul masculin" şi am fost foarte surprinsă că m-am ambalat aşa de tare. A fost prima oară când am scris răspunsuri atât de lungi pe un blog, motiv pentru care am scris şi eu un articol despre asta pe blogul meu ...

    Dacă te referi la postul Oceaniei cu "la corpul si penisul erectus masculinus" mi se pare că îi aduci o injurie ei şi nu mie.

  1. Korova

    4. "sa nu te mai duci pe blogul lui gramo ca nu pricepi nimic din wittgenstein!
    eu ti-l-am sevit de capcana ca tot te afectezi cu el ! nu stii nimic ! niente! solamente! niente!

    si nu indrazdni sa faci mizerie altuia pana tu nu iti faci curatenie la tine ! ne-am inteles sper ?!"

    Dacă blogul "carte despre Wittgenstein" este întreţinut de gramo ne-am înţeles, dacă nu nu ştiu despre ce vorbeşti. Blogul "Gramo" nu am obiceiul să îl frecventez. Pe blogul despre wittgenstein am pus întra-devăr o întrebare, dar numai pentru că mi se pare bine scris şi aş fi vrut să aflu dacă era ceva acolo care îmi poate fi de ajutor. Credeam că dacă e un blog şi e liber se pot pune întrebări.

    eu ti-l-am sevit de capcana ca tot te afectezi cu el ! - nu îmi aduc aminte să fi scris până acum un post despre Wittgenstein pe blogul meu şi nu îmi aduc aminte să fi scris ceva despre el pe blogul oceaniei.

    Cât despre tu mi-ai oferit blogul acela pe tavă cred că te înşeli. Din câte îmi aduc aminte link-ul l-am găsit pe un alt blog, dar zău că nu mai ştiu pe care.

    Intereseul meu pentru Wittgenstein depăşeşte limitele internetului şi dacă aş fi vrut să scriu ceva serios despre subiect nu m-aş fi limitat să scriu ultima propoziţie din Tractatus. Dacă te interesează părerea mea despre asta am să-ţi trimit lucrarea mea pe mail, poate îţi dai cu părerea şi mă ajuţi să ies din nişte încurcături....:)

  1. Korova

    În final: de ce toată tărăşenia asta? Pentru că îţi sunt antipatică?

  1. Korova

    a şi încă ceva, nu ştiu dacă ar trebui să pun aici link-urile site-urilor despre care s-a vorbit. Nu cred că e cazul, din moment ce nu îi impică decât indirect pe oamenii care le scriu.

  1. Anonim

    oooo da ! le-ai publicat ! daca le lasam asa nesterse iti erau indiferente nu-i asa ? faptul ca le-am sters te-a deranjat . te-a starnit ? problema este ca mi-am expus o opinie a doua oara pe blogul tau . prima fiind atunci cand ti-ai anuntat vacanta si ieri ... in fine ! si doar pentru ca ai cerut-o formal. ceea ce m-a infuriat peste masura si la nebunie a fost raspunsul tau oripilizant . si nu numai atat. te-ai apucat sa arunci cu aroganta in mine . se poate ? de aceea am avut rezerve fata de tine de la bun inceput.

    iar referinta la wittgenstein nu am facut-o ca ti-am citit intamplator cometariul - ci exact pe acest considerent am plecat ...de a lui wittgenstein teorie - de a spune doar acele lucruri carora li se pot da un raspuns logic respectiv rational . de aici si premisa de a pune intrebarea s-au a construi o parerea doar daca ea are drept fundament logica. ori eu ca iubitoare de arta si muzica ( daaa ...amatoare de clasa infiferioara ) iti spunea ca tocmai in asta consta daca nu conversatia atunci modul de a te exterioriza folosind si alte mijloace alternative de comunicare . ai fi putut avea decenta sa fi ...daca nu rece/distanta ...atunci pur si simplu ignoranta . oricum si ironia fina o favorizez inaintea arogantzei usturatoare ! atat ! m-ai dezamagit . dar nu cred ca atat de mult retrospectiv gandind .


    p.s. mi se pare aiurea sa nu imi respecti dorinta de a-mi fi sters singura comentariile .nici macar atat de la tine !

  1. Korova

    scuză-mă emma, nu am vrut să fiu în nici un caz arogantă cînd ţi-am răspuns la prima intervenţie. Era felul meu de a continua discuţia, eu chiar îţi dădeam dreptate, într-un fel.

    M-a deranjat foarte mult felul în care ai început să arunci, neîntemeiat (zic eu), cu noroi şi nu faptul că ai şters comentariile.

    Sunt curioasă dacă ai dat un search pe google ca să aflii pe unde am mai scris. Asta nu vrea să fie o ironie şi nici un semn de supeioritate, dar faza cu blogul lui Gramo, acca "carte despre Wittgenstein" pe care tu mi le-ai "oferit mi le-ai oferit pe tavă" nu am reuşit să mi-o le eplic nicicum...şi nici nenumăratele mele citate şi apeluri la wittgenstein.

    Hai să încheiem aici şi cu aroganţă de data asta te sfătuiesc să nu mai arunci cu noroi atunci când te simţi atacată (?).

  1. Anonim
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  1. Korova

    emma scuză-mă, mi-ai dat tu linku-ul către blogul ăsta sau ce vrei să insinuezi? nu înţeleg....

    stai asa: deci tu mi-ai pomenit de blogul lui gramo (?) ca să mă provoci, asta era capcana?

    Nu înţeleg şi sincer încep să mă plicitisesc....

  1. Anonim
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  1. Korova

    postul meu sau postarea mea iniţială (dacă la asta te refereai) nu am de ce să o şterg. A fost alegera mea să o public.

    Aş putea să şterg comentariile, asta da. Le-aş şterge dacă te-ai purta mai civilizat şi nu m-ai acuza de aroganţă înercând să mă provoci să o fac.

    În plus, am presimţirea că atunci când te plicitiseşti ai obiceiul să dai iama prin blogurile altora şi să procedezi aşa cum ai procedat aici.

    Aşa că, îmi pare rău, dar lucrurile vor rămâne aşa cum sunt acum. Faptul că arată nasol nu mi se pare că e un motiv ca să îl şterg.

    Distracţie plăcută la înot!

  1. Anonim
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  1. Anonim
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  1. Anonim
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.