Mi-ar plăcea să ajut oamenii săraci, să mă duc în lumi pierdute şi să mă pierd printre statistici. Ajut doar prietenii la nevoie cu o cană de ceai şi cu o vorbă bună. 

Mi-ar plăcea să mă duc în junglă, să mă pierd printre minunăţiile de acolo şi să văd cu ochii mei animalele de pe dicovery. Am doar un şobolănel care se învârte seara pe lângă mine şi pe care prefer să îl las liber. 

Mi-ar plăcea să învăţ limbi ciudate. Ştiu până acum patru limbi normale şi franceza e chineză pentru mine. 

Mi-ar plăcea să mă duc în ţări cu probleme multe azi, dar cu şantiere arheologice construite în cinstea altor tipuri de zilele. Pînă acum am deschis doar câteva cărţi cu imagini de oale. 

Refuz să visez la o excursie pe lună. Costumul de astronaut e prea mare şi nu m-aş putea mişca prea lesne. Acolo nu sunt nici oameni, nici animale...  


1 comentarii:

  1. oceania

    pai tine-o asa insistent cu mi-ar placea si-ntr-o zi te vei trezi ca ti se indeplineste. la mine cel putin a functionat treaba:).

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.