Mi se pare că melodia care urmează e una din cele mai frumoase declaraţii de dragoste de pe plaiurile noatre. Eu nu prea iubesc marea, iubesc mai mult muntele. Am locuit întotdeauna departe de plajele pline de nispip cald care te mângâie zi de zi aşa că m-am bucurat de ele foarte rar. Azi, în shimb, mi-ar plăcea tare mult să mă pot arunca şi eu într-o mare bălăceală de sentimente de la care sa-mi iau adio de abia o dată pe an, când mă hotărăsc să-mi iau trei săptămâni concediu pe pământ.




Azi îmi doresc să fac diabet de prea multă dulcegărie amoroasă şi să trebuiescă să mă tratez cu insulină ca să reuşesc să trec peste dragostea asta a mea care ar trebui să fie, poate, altfel. Rămân totuşi doar ca un pom uscat care nu mai reuşeşte să dea rod.




Vasile Şeicaru-Aruncarea în valuri şi Blues de dragoste

3 comentarii:

  1. oceania

    mi-ai creat o stare de nostalgie cu melodiile astea:)

  1. Korova

    muzica asta are obiceiul să transmită stări mai bine decât o mie de cuvinte...:)

  1. Unknown

    Mie mi-ai adus aminte de facultate :).

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.