De multe ori mă simt strânsă cu menghina de doi pereţi paraleli. Pereţii sunt la fel de paraleli cum sunt DA şi Nu.

În viaţă, cu prietenii, cu iubirea, cu escapadele şi cu toate acele lucruri care ţin de motoraşul din piept nu mi-a plăcut niciodată să fiu prea severă. Nu mi-a plăcut niciodată să mă organizez, să planific, să mă adun. Nu-mi place de exemplu să mă îmbrac prea îngrijit şi nu-mi place să fiu prea atentă la detalii.

În cap, în creier, în planuri intelectuale, în cărţi şi în toate acele lucruri care ţin de maşina de spălat pe care o port pe umeri am fost întotdeauna extrem de meticulosă. Mi-am procurat până acum o grămadă de lentile cu puteri nemărginite de mărire. Am construit o fereastră de paint din care pot să selectez ce culoare vreau eu ca să pot să-mi marchez ideile pentru a le putea identifica şi după multă vreme.

Câteodată menghina se pune în mişcare şi atunci arunc motoraşul din piept în maşina de spălat sau schimb motorul maşinii de spălat cu motoraşul din piept.
Doar eu am obiceiul să uit cînd de una, când de cealaltă din părţile astea ale mele?

4 comentarii:

  1. Indelible Bonobo

    cele doua emisfere ale creierului sunt totusi conectate. parca. nici eu nu le am cu detaliile dupa 7pm :)

  1. Korova

    Nu ştiu dacă e vorba neapărat de două emisfere ale creierului...dar sigur cele două lucruri sunt legate între ele, căci au obiceiul să se balanseze cumva...:)

  1. Anonim

    de multe ori sunt in echilibru, dar si de mai multe ori una are tendinta de a o domina pe cealalta. nu inseamna ca e ceva rau. uneori simti nevoia sa fii mai cerebral, alteori te lasi purtat de sentimente. asta-i viata. :)

  1. Korova

    pai depsre partea cu "de multe ori se domina una pe cealalta" era postul asta...e cumva deranjant totusi...

    e ca si cum ai avea doua oale si ai tot sari dintr-una intr-alta..cateodata e dezorientant nu numai pentru tine si pentru cei care iti sau prin preajma :)

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.