mă joc puţin cu template-ul blogului..poate am să-l schimb...


P.S: pare-se că l-am schimbat

4 comentarii:

  1. Anonim

    Asa DA!

  1. Korova

    :)...unii chiar se pricep la design pentru bloguri...:)

    mă bucur că îţi place...mie mi-e puţin dor de mucha, dar cred că o să-mi treacă

  1. oceania

    interesant noul aspect al blogului tau. imi place. e bine ca te pricepi sa-i umbli in maruntaie. as fi vrut si eu sa ma pricep la asa ceva:).

  1. Korova

    e prima oară când mi-am băgat nasul în chestiile alea cu multe paranteze ...:)

    sunt destul de multe şabloane pe net, e de ajuns să descarci unul şi să urmăreşti puţin care sun părţile la care se referă fiecare alineat dacă vrei să schimbi ceva.

    Dacă te tentează să-ţi schimbi şi tu aspectul te ajut cu ce pot.

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.