Am transformat noaptea în zi şi ziua în noapte. Nu m-am împrietenit însă cu noaptea. Nu a început să-mi șoptească amănunte tainice şi mistice, nu îmi şuieră cuvinte şi planuri măreţe în timpane.

Stă acolo doamna noapte încremenită şi, chiar dacă o rog tot timpul să mă lase să mă odihnesc ca să profit de sora ei luminoasă, nu îmi răspunde. Doar stă ca o pată mare de culoare neagră şi nu vrea. Nu vrea domnule! Nu vrea!

Şi ce să-i fac eu? Cum să o îmbunez: cu pastile artificiale sau cu ceaiuri de plante frumos mirositoare?

Cred că dacă ar înţelege şi ea că dacă aş reuşi să adorm şi-ar îndeplini mai bine rolul de sfetnic pe la receptaculele neuronilor mei ne-am putea chiar împrietenii. Am lega o prietenie muţeşte, şi ne-am legăna reciproc în aşteptarea unei portiţe spre cuvânt..

6 comentarii:

  1. Imaco

    Fara poate...si fara ar trebui....Invit'o in pat pe doamna noapte...Fa'o metresa ta, arunca'te deasupra ei, peste cearceafuri, si din soapte de oite pierdute la numaratoare, scoate mielutii la pascut si lasa'te imbratisat la pieptul rotund si duios al lunii.

  1. Iosif

    ce fain suna.....sa devii prieten cu noaptea...super fain ! Felicitari !
    salutari all !

  1. korova

    @imaco: ieri am facut asta, n-am mai stat după ea...şi am reuşit să o îmbunez :)

    @iosif: Mersi, dar sigur stii şi tu cum e să fii prieten cu noaptea. Unul din cele mai bune semne e că te trezeşti foarte odihnit...:)

  1. Curticapean Calina-Maria

    noi ne iubim în secret... eu.. cu ea.. la doishpe-noaptea ne dăm întâlnire pe geam.. fumăm o ţigară şi îi povestesc.. toot! şi ştie să asculte... şi mă mângâie..

  1. strelnikov

    hm la mine'i invers, cu ziua nu reusesc sa ma fac amic deloc. ziua, vara, chestiile astea cu sun & shit.

  1. soris_1972

    cunosc aceasta senzatie...de mica m-am imprietenit cu '' noaptea '', de ani e cea mai buna prietena ...

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.