În mijlocul pădurii întunecose din tărâmul zmeilor blonzi trăiesc trei pitici: Hanorac, Norişor şi Ursuleţ. Eu am bătut la uşă si m-au primit, dar sunt cam suspectoşi şi nu sunt dispuşi întotdeauna să asculte până la capăt ce are de spus piticimea din om.

Asta-i partea cea mai dificilă cu piticia asta internaţională. Treci peste situaţiile dificile de acest gen dacă ştii să te prefaci că piticia e piticie, indiferent de unde vine ea. Dacă nu, îţi dai seama că piticia ta nu e la fel cu cea a altora. Ajungi să o apreciezi cumva pe a lor, dar, mai ales, începi să o iueşti un pic mai mult pe a ta.

Se pare că noul pitic din neamul piticilor internaţionali care a bătut la uşa casei din pădure trage după sine numele de Dor.

4 comentarii:

  1. Anonim

    Ce lectură stranie. :) Mi-a descreţit oleacă fruntea.

    Numai bine!

  1. korova

    mă bucur :)

    stranie?...hmm

  1. Anilei

    Imi place rau chestia cu "zmeii blonzi"
    Foarte interesant, ca de obicei...
    Te mai astept pe la mine:D

  1. korova

    anilei: am mai trecut pe la tine, dar nu prea am obiceiul să las comentarii...de multe ori nu pre ştiu ce să spun şi prefer să nu zic nimic...:)

blog personal cu țigări, cafea și mărunțișuri

Un produs Blogger.